Marketingová strategie značky LUSTI

Název práce: Marketingová strategie značky LUSTI
Autor(ka) práce: Hrabalová, Martina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Santariusová, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je zjistit povědomí spotřebitelů o české značce lyží LUSTI, zanalyzovat její stávající marketingovou strategii a navrhnout možná vylepšení. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní marketingové pojmy pro lepší porozumění praktické části. Ta sestává z analýzy marketingové strategie značky LUSTI, vytvoření SWOT analýzy a vyhodnocení vlastního dotazníkového šetření. Poslední kapitola obsahuje návrhy na vylepšení marketingové strategie značky.
Klíčová slova: lyže; SWOT analýza; marketingová strategie; marketing; LUSTI
Název práce: Marketing strategy of the brand LUSTI
Autor(ka) práce: Hrabalová, Martina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Santariusová, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this bachelor thesis is to find out, how well do czech customer know the brand LUSTI, to analyse its current marketing strategy and to suggest possible improvements. In the theorethical part of this thesis, basic marketing terms are explained to facilitate understanding of the practical part of the thesis. The practical part consists of an analysis of the current marketing strategy, creating a SWOT analysis and evaluaiton of marketing research. The last chapter introduces possible suggestions and recommendations for improvement.
Klíčová slova: LUSTI; marketing; marketing strategy; SWOT analysis; ski

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 5. 2014
Datum podání práce: 1. 5. 2015
Datum obhajoby: 25. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/47873/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: