Vliv cenové prémie na spotřebitele

Název práce: Vliv cenové prémie na spotřebitele
Autor(ka) práce: Holyansky, Michael
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Postler, Milan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá problematikou spotřebitelského chování a jeho aplikaci na vnímání cenové prémie. Za účelem vyřešení stanovených hypotéz byla využita jedna z forem kvantitativního výzkumu, konkrétně se jednalo o dotazníkové šetření. Zvolený postup vedl ke zjištění cenové prémie u mnou vybrané značky. Hlavním přínosem této práce jsou doporučení vycházející jednak ze samotné analýzy značky, a jednak z dotazníkového šetření.
Klíčová slova: Red Bull; značka; spotřebitel; cenová prémie; zákazník; cena
Název práce: Impact of price premium on a consumer
Autor(ka) práce: Holyansky, Michael
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Postler, Milan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis analysis main aspects of consumer behavior and it's application on the understanding of the price premium. In order to solve given hypothesises, a questionnaire survey as a form of quantitative research was used. Thanks to the chosen procedure the price premium level of Red Bull trade-mark was found out. The added value of this thesis lies in recommendations related to trade-mark analysis and the questionnaire survey.
Klíčová slova: customer; price premium; trademark; price premium; consumer; Red Bull

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 4. 2014
Datum podání práce: 1. 5. 2015
Datum obhajoby: 3. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/47728/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: