Analýza re-launche brandu Lybar se zaměřením na spotřebitelské vnímání značky

Název práce: Analýza re-launche brandu Lybar se zaměřením na spotřebitelské vnímání značky
Autor(ka) práce: Burianová, Aneta
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Doležel, Lubomír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce se zabývá retro brandem Lybar z pohledu českých spotřebitelů. Hlavním cílem je zjistit, zda a případně jak se změnil pohled a názor spotřebitelů na tuto značku po provedení re-launche a představení nové řady Lybar PROMISS. Teoretická část této práce v první řadě definuje základní pojmy týkající se značek a jejich re-launchů. Dále se zabývá fenoménem retro marketingu, jeho faktory úspěchu a příklady z praxe. Jádrem praktické části je analýza kvantitativního dotazníkového šetření. Klíčové je porovnání názoru spotřebitelů na značku Lybar před a následně po představení nové, moderněji laděné, řady Lybar PROMISS. Na základě výsledků vlastního výzkumu a analýzy prodejních dat je zhodnocen úspěch re-launche retro brandu Lybar a jsou navrhnuta další doporučení pro značku.
Klíčová slova: spotřebitelské vnímání značky; tradiční značky; retro brand; retro marketing; re-launch značky
Název práce: Analysis of the Re-launch of the Brand Lybar Focusing on Consumer Brand Perception
Autor(ka) práce: Burianová, Aneta
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Doležel, Lubomír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This final thesis focuses on retro brand Lybar from the perspective of Czech consumers. The main objective of this work is to determine whether and how consumer's view and opinion of the brand has changed after re-launch and introduction of a new modern sub-brand Lybar PROMISS. Theoretical part firstly defines the basic concepts related to brands and their re-launches. Secondly, it determines the phenomenon of retro marketing, key success factors and examples from practice. Analysis of a quantitative survey becomes the core of practical part. The key objective here is to compare consumer's view on brand Lybar before and after the introduction of a new, modernized Lybar PROMISS series. Based on the results of this research and sales data analysis, retro brand Lybar's re-launch success is evaluated and recommendations for future brand support are suggested.
Klíčová slova: traditional brand; retro marketing; re-launch of a brand; retro brand; consumer brand perception

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 3. 2014
Datum podání práce: 14. 5. 2015
Datum obhajoby: 3. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/47153/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: