Marketingová komunikace divadla komerčního a neziskového typu

Název práce: Marketingová komunikace divadla komerčního a neziskového typu
Autor(ka) práce: Taberyová, Terezie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Riedlbauch, Václav
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce s názvem "Marketingová komunikace divadla komerčního a neziskového typu" zjišťuje, jaký vliv má v oblasti divadelní produkce právní forma provozovatele divadla a zda má jeho zřizovatele nebo zakladatel vliv na použití různých marketingových nástrojů a postupů. To, jakým způsobem divadla komunikují s veřejností a prezentují svoji současnou i budoucí produkci, výrazně ovlivňuje jak návštěvnost, tak i ekonomické výsledky provozovatelů. Ze závěrů práce plyne, že více než právní forma ovlivňuje marketingovou komunikaci profesní znalost i osobní zainteresovanost personálního zajištění marketingového týmu.
Klíčová slova: marketingová komunikace; divadlo; Divadlo v Dlouhé; Divadlo Na Fidlovačce; právní forma
Název práce: Marketing Communication of Commercial and Non-profitable Theatres
Autor(ka) práce: Taberyová, Terezie
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Riedlbauch, Václav
Oponenti práce: Černá, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bachelor's thesis titled "Marketing Communication of Commercial and Non-profitable Theatres" investigates the influence of theatrical production in regard to the legal form of the theatre operator and also the influence of its founder on the usage of various marketing tools and techniques. The way how theatres communicate with the public and present their current and future production significantly affects the attendance and the economic results of operators. As the conclusion implies, it is not only the legal form which influences the marketing communication. More importantly, it is the professional knowledge and personnel interest of the marketing team.
Klíčová slova: the legal form; marketing communication; Divadlo Na Fidlovačce; Divadlo v Dlouhé; theatre

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 1. 2015
Datum podání práce: 26. 5. 2015
Datum obhajoby: 16. 6. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/51679/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: