Podnikatelský záměr - založení reklamní agentury

Název práce: Podnikatelský záměr - založení reklamní agentury
Autor(ka) práce: Vyčichlová, Soňa
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Srpová, Jitka
Oponenti práce: Pokorný, Miroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Podnikatelský plán je vypracován pro nově vznikající reklamní agenturu, kterou se zakladatelé rozhodli založit jako sdružení fyzických osob bez právní subjektivity s výhledem na transformaci na společnost s ručením omezeným do 1-2 let. Agentura bude používat obchodní jméno GOOD ONE. Základní pilíře úspěchu spatřuje v lidském potenciálu všeobecně a ve zkušenostech zakladatelů získaných předchozím působením v reklamní oboru. Hlavní specializací agentury budou podlinkové aktivity, produkci a incentivní turistiku. Plánovaný obchodní plán a na něj navazující finanční výkazy prokazují reálnost tohoto podnikatelského záměru a dokládají kladný hospodářský výsledek.
Klíčová slova: zkušenosti; kladný hospodářský výsledek; GOOD ONE; sdružení fyzických osob; reklama

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 12. 2007
Datum podání práce: 17. 12. 2007
Datum obhajoby: 31. 1. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/7369/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: