Analýza marketingového mixu společnosti Glaverbel Czech a.s

Název práce: Analýza marketingového mixu společnosti Glaverbel Czech a.s
Autor(ka) práce: Nedbal, Lukáš
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mottlová, Libuše
Oponenti práce: Řeholová, Štěpánka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Předmětem práce je analýza marketingových nástrojů největšího výrobce plochého skla ve střední a východní Evropě. První část práce je zaměřena na teoretické poznatky týkající se významu jednotlivých marketingových nástrojů na průmyslovém trhu. Z toho vychází praktická část, v níž dochází k hodnocení konkrétních marketingových činností vybraného podniku. Práce obsahuje i řadu doporučení, jak zefektivnit stávající marketingový mix. Hlavním cílem je podat informace o přednostech a nedostatcích marketingového mixu tohoto velkého průmyslového podniku.
Klíčová slova: -

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 12. 2007
Datum podání práce: 17. 12. 2007
Datum obhajoby: 28. 1. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/7386/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: