Kulturní aspekty TV reklamy vybraných nadnárodních automobilových společností v České republice a USA

Název práce: Kulturní aspekty TV reklamy vybraných nadnárodních automobilových společností v České republice a USA
Autor(ka) práce: Vávrová, Jana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Novák, Michal
Oponenti práce: Kincl, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá lokálními kulturnímu aspekty televizní reklamy vybraných nadnárodních automobilových společností v České republice a USA. Země záměrně reprezentují velmi odlišné kultury, aby bylo dokázáno, s jakými kulturními odlišnostmi se společnost musí potýkat a řešit tak lokalizaci reklamy při jejím globálním působení. Cílem práce je pomocí analýzy reklamních apelů identifikovat a porovnat rozdíly v televizních reklamách v daných lokalitách za využití Hofstedeho modelu kulturních dimenzí.
Klíčová slova: reklama; kultura; Hofstede
Název práce: Cultural aspects of TV advertising of selected multinational automobile companies in the Czech Republic and the USA
Autor(ka) práce: Vávrová, Jana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Novák, Michal
Oponenti práce: Kincl, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis deals with local cultural aspects of television commercials in selected multinational automobile companies in the Czech Republic and the USA. Countries deliberately represent very different cultures in order to demonstrate in which cultural aspects companies have to deal with localization of advertising within their global activities.The aim of the work is the analysis of advertising appeals to identify and compare the differences in television commercials in selected locations using Hofstede's model of cultural dimensions.
Klíčová slova: Hofstede; commercials; culture

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra exaktních metod

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 11. 2013
Datum podání práce: 30. 6. 2015
Datum obhajoby: 9. 9. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/45582/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: