Světový trh vína a postavení Chile na tomto trhu se zaměřením na firmu Vina El Aromo

Název práce: Světový trh vína a postavení Chile na tomto trhu se zaměřením na firmu Vina El Aromo
Autor(ka) práce: Bartoňková, Nikola
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Gullová, Soňa
Oponenti práce: Klosová, Anna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce má za úkol analyzovat světový trh vína, zejména se pak soustředí na Chile a chilskou vinařskou společnost Vina El Aromo. V samém začátku práce se pro úvod do problematiky krátce věnuji charakteristice vína. Dále se zaměřuji na rozdělení vinařských oblastí ve světě a konkrétním popisem jednotlivých oblastí. Ve stěžejních kapitolách charakterizuji světový trh vína, se zaměřením na světovou produkci, spotřebu vína a obchod s vínem. Dále se věnuji Chilskému vinařskému odvětví a analyzuji tendence v obchodě s vínem této zemi. Působení společnosti Vina El Aromo ve vinařském odvětví a její tendence v proniknutí na další trhy uvádím v závěrečné kapitole.
Klíčová slova: světový trh; export; spotřeba vína; vinařské společnosti; obchod; vinice; produkce vína; Chile; import vína
Název práce: The world wine market and position of Chile on this market with a focus on Company Vina El Aromo
Autor(ka) práce: Bartoňková, Nikola
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Gullová, Soňa
Oponenti práce: Klosová, Anna
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Present bachelor's thesis has the aim to analyze the global wine market, especially then focus on Chile and Chilean wine company Vina El aroma. For a brief introduction into the problem I shortly describe the characteristics of the wine. As next I focus on characterize the distribution of wine regions in the world and a specific description of each area. In the fundamental parts of thesis I concentrate on global wine market, with a focus on world production and consumption of wine and a wine market. Then I focus on Chilean wine sector and analyses the trends in the wine trade of the country. Effect of Vina El Aromo in the wine industry and its tendency to penetrate other markets are mention in the final chapter.
Klíčová slova: world market; vineyards; trade; production of wine; import of wine; wine consumption; Chile; export; winery

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 10. 2012
Datum podání práce: 15. 4. 2013
Datum obhajoby: 28. 5. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/39585/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: