Sémiotická analýza vybraných reklam společnosti Apple Inc

Název práce: Sémiotická analýza vybraných reklam společnosti Apple Inc
Autor(ka) práce: Hervíř, Petr
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Novák, Michal
Oponenti práce: Kincl, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce pojednává o sémiotice, z ní odvozené analýzy, a zaměřuje se na analýzu vybraných reklamních spotů firmy Apple Inc. V první řadě definuje sémiotiku, sémiotickou analýzu a pojmy v ní obsažené, následně na základě těchto poznatků analyzuje spoty společnosti do hloubky z několika pohledů v závislosti na sémiotice.
Klíčová slova: reklama; analýza; sémiotika; Apple
Název práce: Semiotic Analysis of selected Advertisements of Apple Inc
Autor(ka) práce: Hervíř, Petr
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Novák, Michal
Oponenti práce: Kincl, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis deals with semiotics, its derivative analysis and it is focusing on analysis of selected commercial spots of Apple Inc. In first place it defines semiotic, semiotic analysis and concepts contained in it. Next step is about analysis commercial spots in the depth from several points of view based on the theoretical foundation.
Klíčová slova: Apple; advertisements; analysis; semiotics

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra exaktních metod

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 11. 2014
Datum podání práce: 30. 6. 2015
Datum obhajoby: 9. 9. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/53729/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: