Strategie portfólia značky pro fúze a akvizice

Název práce: Brand Portfolio Strategy for Mergers and Acquisitions
Autor(ka) práce: Simonova, Olga
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Král, Petr
Jazyk práce: English
Abstrakt:
This study represents an analysis of theoretical frameworks around brand integration strategies after mergers and acquisitions. The theoretical part of the paper is dedicated to the importance of brand equity, motives and advantages of brand acqui-sition and defines possible frameworks for brand integration strategies. A case study has been conducted on the application of the possible brand integration strategies based on an in-depth interview and thorough analysis of the outcomes of a specific acquisition in the domestic appliances industry
Klíčová slova: brand acquisition; brand portfolio; brand equity
Název práce: Strategie portfólia značky pro fúze a akvizice
Autor(ka) práce: Simonova, Olga
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Král, Petr
Jazyk práce: English
Abstrakt:
Práce se věnuje analýze hodnoty značky z pohledu zákazníka a firmy. Analyzuje se akvizice značky, její motivy, výhody y nevýhody. Teoretické základy se uplatňují ve druhé části práce, která se zabývá případovou studií akvizice Britské značky domácích spotřebičů
Klíčová slova: hodnota značky; akvizice značky; portfólio značek

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/International Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 12. 2014
Datum podání práce: 13. 7. 2015
Datum obhajoby: 9. 9. 2015
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/50490/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: