Marketingová strategie vybrané firmy

Název práce: Marketingová stratégia vybranej firmy
Autor(ka) práce: Čížová, Natália
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Andelová, Lucia
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Základným rysom dnešnej doby je neustála zmena. Svet sa stáva globalizovanejším, menia sa potreby a priania spotrebiteľov a mení sa aj samotný spotrebiteľ, ktorý je informovanejší a má väčšiu kúpnu silu. Technický a technologický pokrok mení spôsob, akým sa pozeráme na svet. Konkurencia sa posilňuje a modernizuje sa spôsob obchodovania. Kvôli všetkým týmto dôvodom je marketingová stratégia v mnohých ohľadoch pre firmy nevyhnutnosťou. Diplomová práca sa rozdeľuje na teoretickú a analytickú časť a jej hlavným cieľom je analýza a návrh marketingovej stratégie vybraného podniku s ohľadom na vypracovanú teoretickú časť, výsledky analýz a získané informácie.
Klíčová slova: marketingová stratégia; medzinárodná spoločnosť; internetový marketing; digitálne umenie
Název práce: Marketingová strategie vybrané firmy
Autor(ka) práce: Čížová, Natália
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Andelová, Lucia
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Základním rysem dnešní doby je neustálá změna. Svět se stává globalizovanější, mění se potřeby a přání spotřebitelů a mění se i samotný spotřebitel, který je informovanější a má větší kupní sílu. Technický a technologický pokrok mění způsob, jakým se díváme na svět. Konkurence sílí a modernizuje se způsob obchodování. Kvůli všem těmto důvodům je marketingová strategie v mnoha ohledech pro firmy nezbytností. Diplomová práce se dělí na teoretickou a analytickou část a jejím hlavním cílem je analýza a návrh marketingové strategie vybraného podniku s ohledem na vypracovanou teoretickou část, výsledky analýz a získané informace.
Klíčová slova: mezinárodní společnost; internetový marketing; marketingová strategie; digitální umění
Název práce: Marketing strategy of chosen company
Autor(ka) práce: Čížová, Natália
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Andelová, Lucia
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The basic feature of our time is constant change. The world is becoming more globalized, needs and desires of consumers are changing and consumer is changing itself, because he is more informed and has greater purchasing power. Technical and technological progress changes the way we look at the world. Competition strengthens and the way of trading is modernizing. For all these reasons, the marketing strategy is in many ways a necessity for businesses. The diploma thesis is divided into theoretical and analytical part and the main objective is the analysis and proposal of marketing strategy of chosen company in regard to a theoretical part, analysis results and information obtained.
Klíčová slova: digital art; marketing strategy; internet marketing; international business

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 6. 2015
Datum podání práce: 30. 11. 2015
Datum obhajoby: 27. 1. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/53369/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: