Maloobchodní trh s pivem. Příležitosti pro pivní kategorie

Název práce: Maloobchodní trh s pivem. Příležitosti pro pivní kategorie
Autor(ka) práce: Caldová, Marie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zadražilová, Dana
Oponenti práce: Hlinecký, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Ve své bakalářské práci se zabývám návrhem lepší využitelnosti prodejní plochy v tradičních maloobchodních formátech. Zaměřuji se na kategorii piva. Popisuji základní principy maloobchodu. Představuji rozdělení potravinového maloobchodu dle společnosti Plzeňský Prazdroj. Zmiňuji všechny legislativní náležitosti při označování pivních výrobků. Uvádím podíl kategorie piva na celkových tržbách maloobchodního trhu. Popisuji hlavní výrobce piva, kteří působí na českém trhu. Hlavním tématem je analýza maloobchodního trhu s pivem v České republice, které vede k stanovení příležitostí pivního kategorie na tradičním maloobchodním trhu. V praktické části navrhuji změnu vystavení pivních výrobku na tradičních maloobchodních formátech.
Klíčová slova: maloobchod; mechandising; trendy v maloobchodě; pivní kategorie; tradiční trh; maloobchodní prodejna; POS; moderní trh; off trade
Název práce: Retail beer market. Opportunities for beer category
Autor(ka) práce: Caldová, Marie
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zadražilová, Dana
Oponenti práce: Hlinecký, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
My bachelors thesis deals with design of better utilization of sales space in traditional retail formats. I focus on the beer category . I describe the basic principles of retailing. I imagine the food retailing division according to the company Pilsner Urquell. I mention all the legal requirements for the labeling of beer products. I mention the beer category share in total sales in the retail market . I describe the main beer producers who are active on the Czech market. The main topic is the analysis of the retail beer market in the Czech Republic, which leads to the determination of opportunities beer category in the traditional retail market. In the practical part, I propose a change of exposure beer product to the traditional retail formats.
Klíčová slova: trade; modern trade; traditional trade; trends in retail; POS; mechandising; beer category; off trade; sales area

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Manažer obchodu
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 3. 2015
Datum podání práce: 1. 6. 2015
Datum obhajoby: 7. 1. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/52182/podrobnosti

Soubory ke stažení

Neveřejná příloha
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: