Kritéria zákazníků při výběru prodejny - obchodního řetězce

Název práce: Kritéria zákazníků při výběru prodejny - obchodního řetězce
Autor(ka) práce: Beránková, Iva
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Mottlová, Libuše
Oponenti práce: Nováček, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zaměřuje na nákupní chování obyvatel Prahy - Letňan, přičemž důraz je kladen především na přítomnost dvou velkých hypermarketů Globus a Tesco. Mezi hlavní cíle patří tyto dva řetězce porovnat na základě hodnocení letňanských zákazníků, zjistit podle kterých kritérií se tito zákazníci rozhodují při výběru prodejny a zároveň porovnat zákazníky nakupující v Tescu se zákazníky nakupující v Globusu. K dosažení těchto cílů slouží vlastní výzkum mezi obyvateli Letňan.
Klíčová slova: hypermarket; obchodní jednotky; marketing; kritéria zákazníků

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 12. 2007
Datum podání práce: 20. 12. 2007
Datum obhajoby: 23. 1. 2008
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/7488/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: