Marketingový výzkum v oboru gastronomie

Název práce: Marketingový výzkum v oboru gastronomie
Autor(ka) práce: Ernestová, Aneta
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Chytková, Zuzana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce s názvem Marketingový výzkum v oboru gastronomie se zaměřuje na zjištění kritických bodů v podniku a doporučení na zlepšení. Cílem této práce je zlepšit kritické body, konkurenceschopnost, tržby, návštěvnost a povědomí o marketingu.
Klíčová slova: Gastronomie; Marketingový výzkum; Kritické body
Název práce: Marketing research in branch of gastronomy
Autor(ka) práce: Ernestová, Aneta
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Tahal, Radek
Oponenti práce: Chytková, Zuzana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis with title Marketing research in branch of gastronomy focuses on ascertainment of critical spots in the company and recommendations for improvements. The aim of the bachelor thesis is to improve these critical spots, competitiveness, profit and consciousness about marketing.
Klíčová slova: Critical points; Gastronomy; Marketing research

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 6. 2015
Datum podání práce: 1. 12. 2015
Datum obhajoby: 13. 1. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/53276/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: