Internetový marketing živnostníka

Název práce: Internetový marketing živnostníka
Autor(ka) práce: Pérková, Eva
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Kubálková, Markéta
Oponenti práce: Topolová, Ivana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se věnuje tématu internetového marketingu živnostníka. V teoretické části, která se skládá z prvních čtyř kapitol, je představen internetový marketing a jeho nástroje, blíže popsána optimalizace pro vyhledávače (SEO), marketing pro vyhledávače (SEM) a nástroj Google Analytics pro analýzu návštěvnosti. Závěrečná kapitola se zaměřuje na internetový marketing klempíře pana Škocha z Lubné. Rozebírá původní webovou stránku a strategii. Následně popisuje průběh tvorby nové webové stránky, její optimalizaci, tvorbu placených kampaní a Facebookové stránky. V závěru kapitoly dochází ke zhodnocení obou stránek a strategií, uvedena jsou doporučení a zobecněný postup realizace internetového marketingu. Cílem práce je sestavit přehled optimálních nástrojů internetového marketingu všeobecně aplikovatelných především pro živnostníky.
Klíčová slova: PPC reklama; internetový marketing; SEO; SMO; SEM
Název práce: Internet marketing of a tradesman
Autor(ka) práce: Pérková, Eva
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Kubálková, Markéta
Oponenti práce: Topolová, Ivana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis focuses on Internet marketing of a tradesman. The theoretical part consisting of the first four chapters introduces Internet marketing and its tools, provides details about search engine optimization (SEO), search engine marketing (SEM) and Google Analytics - tool used to analyze website traffic. The final chapter focuses on Internet marketing of Mr. Škoch, a roofer from Lubná. The thesis analyzes his original website and strategy and then describes the process of creation of a new website, its optimization, creation of paid campaign and a Facebook page. Both websites and strategies are evaluated at the end of the chapter, recommendations are introduced and a list of steps for realization of Internet marketing is compiled. The aim of this thesis is to compile a summary of optimal Internet marketing tools universally applicable especially for tradesmen.
Klíčová slova: search engine marketing; PPC campaigns; search engine optimization; social media optimization; Internet marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 2. 2015
Datum podání práce: 1. 1. 2016
Datum obhajoby: 28. 1. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/51237/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: