Zhodnocení marketingové strategie společnosti Nike cílené na ženy se zaměřením na internet a sociální sítě

Název práce: Zhodnocení marketingové strategie společnosti Nike cílené na ženy se zaměřením na internet a sociální sítě
Autor(ka) práce: Jochmanová, Helena
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Lhotáková, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Předmětem této diplomové práce je prozkoumat současné i minulé marketingové aktivity firmy Nike a zaměřit se zejména na marketingové kampaně společnosti cílené na ženy (Nike Women). Cílem práce je popsat, jaký vliv má na marketingové aktivity společností internet a sociální sítě, odlišnosti marketingu cíleného na ženy a seznámit čtenáře se součastnou kampaní Nike Women. V závěru práce je vyhodnoceno vlastní dotazníkové šetření, které mělo za úkol zjistit současné postavení společnosti Nike na českém trhu a úspěšnost marketingových kampaní cílených na ženy.
Klíčová slova: sociální sítě; marketingová strategie; společnost Nike
Název práce: Evaluation of Nike marketing strategy focused on women, Internet and social networks
Autor(ka) práce: Jochmanová, Helena
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Lhotáková, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The goal of this diploma thesis is to describe current and past marketing activities of Nike, Inc. in particular and to focuse on the company's marketing campaigns targeted at women (Nike Women). This thesis also wants to describe current influence of the Internet and social networks in marketing, the main characteristics of marketing targeted at women and to describe ongoing Nike Women campaign. Main goal of this diploma thesis is to evaluate its own survey, which is required to determine the current position of Nike, Inc. on the Czech market and the success of marketing campaigns targeted at women.
Klíčová slova: social networks; marketing strategy; Nike, Inc.

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 1. 2015
Datum podání práce: 15. 12. 2015
Datum obhajoby: 2. 2. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/50961/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: