Komunikační strategie modelové řady Škody Fabia

Název práce: Komunikační strategie modelové řady Škody Fabia
Autor(ka) práce: Trnka, Eduard
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Filip, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingové komunikace vozu Škoda Fabia třetí generace. Zaměřuje se na dosud nevyužívaný, a přitom velmi přesvědčivý prodejní argument, umožňující komplexní vyčíslení nákladů spojených s vlastnictvím vozidla. Nástroj je znám pod zkratkou TCO (Total Cost of Ownership) a své uplatnění dosud nachází převážně u provozovatelů velkých firemních flotil. Dílčím cílem této práce je posouzení konkurenceschopnosti modelu Fabia z hlediska ukazatele TCO. K tomu bude využit specializovaný nástroj CarCostExpert od společnosti EurotaxGlass. Na základě tohoto srovnání s konkurencí a dotazování v prodejní síti bude navržen koncept komunikační strategie založené na TCO. Součástí konceptu je odhad finančního potenciálu navrženého řešení i analýza souvisejících hrozeb a příležitostí.
Klíčová slova: Total Cost of Ownership; Škoda Fabia; fleet; marketingová komunikace
Název práce: Communication Strategy of Škoda Fabia Range
Autor(ka) práce: Trnka, Eduard
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Filip, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis deals with the issue of marketing communication of Škoda Fabia third-generation cars. It is focused on previously unused, yet a very convincing sales argument, that enables a complex quantification of expenditure related to the car ownership. The tool is known as TCO (Total Cost of Ownership) and it has been mostly used by large corporate fleets so far. One of the aims of the thesis is to analyse competitiveness of the Fabia model from the viewpoint of the TCO indicator. This analysis is implemented by means of a specialized tool CarCostExpert by EurotaxGlass´s. A concept of communication strategy based on TCO will be suggested according to its comparison with competitors and interviewing sales network. An estimation of financial potential of the suggested solution as well as analysis of related threats and opportunities are constituent parts of this concept.
Klíčová slova: Total Cost of Ownership; Škoda Fabia; fleet; marketing communications

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 1. 2015
Datum podání práce: 1. 12. 2015
Datum obhajoby: 26. 1. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/50941/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: