Návrh inbound marketingové strategie společnosti Egerfish s.r.o

Název práce: Návrh inbound marketingové strategie společnosti Egerfish s.r.o
Autor(ka) práce: Minaříková, Petra
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Sedláček, Jiří
Oponenti práce: Slaba, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je návrh inbound marketingové strategie společnosti Egerfish s.r.o. Egerfish je výrobně-velkoobchodní společnost na trhu rybářských potřeb s vlastními značkami Sema a Suretti. Egerfish obchoduje obchodu výhradně s maloobchodníky v rámci B2B vztahů. Návrh inbound marketingové strategie je založen na analýzách společnosti a trhu rybářských potřeb v ČR. Metody, které byly použity pro vytvoření návrhu inbound marketingové strategie, byly konzultace s odborníky na trhu rybářských potřeb a v oblasti online marketingu, dotazníkové šetření a osobní pozorování v rámci vyhledávání na internetu. Návrh inbound marketingové strategie předkládá nejefektivnější kanály a činnosti marketingové komunikace, které by měla Egerfish s.r.o. přijmout. Těmito kanály jsou především nově vytvořená webová stránka Sema-suretti.cz, facebooková stránka Sema Suretti a YouTube. Prostřednictvím těchto kanálů by se Egerfish měla soustředit na komunikaci s koncovými spotřebiteli (rybáři). Hlavním přínosem této práce je návrh komplexní marketingové strategie, společně s definicemi značek a modelových person, které Egerfish doposud neměla vytvořené.
Klíčová slova: návrh inbound marketingové strategie; inbound marketing; marketingová strategie
Název práce: The proposition of inbound marketing strategy of Egerfish s.r.o
Autor(ka) práce: Minaříková, Petra
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Sedláček, Jiří
Oponenti práce: Slaba, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The objective of the diploma thesis is a proposition of inbound marketing strategy of Egerfish - a limited liability company. Egerfish is a manufacturing and wholesale company conducting business on the fishing tackle market. Egerfish´s products are sold under two brands - Sema and Suretti. Egerfish is trading exclusively with retailers within B2B relationship. The proposal of inbound marketing strategy is based on the company analysis and analysis of the fishing tackle market in the Czech Republic. The methods used for the inbound marketing strategy proposition were: consultation with specialists within fishing tackle market and within online marketing, survey and personal observation within Internet search. The proposition of inbound marketing strategy put forward the most effective mediums (or channels) that are mainly newly created website Sema-suretti.cz, Facebook page Sema Suretti and YouTube. Egerfish should focus on communication with its final consumers (fishermen) my means of these proposed mediums. The main contribution of this thesis is the proposition of a complex marketing strategy that was enriched by the definitions of brands and consumer "persons", which had not been created by the company yet.
Klíčová slova: proposition of inbound marketing; inbound marketing; marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 2. 10. 2014
Datum podání práce: 10. 12. 2015
Datum obhajoby: 1. 2. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/49552/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: