Expanzia spoločnosti Footshop s.r.o. na trh Európskej únie

Název práce: EXPANZIA SPOLOČNOSTI FOOTSHOP S.R.O. NA TRH EURÓPSKEJ ÚNIE
Autor(ka) práce: Kurucová, Veronika
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Sedláček, Jiří
Oponenti práce: Dzuričková, Jana
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Práca pojednáva o vstupe internetového predajcu Footshop s.r.o. na trh Európskej únie. Prechádza všetky kroky potrebné k expanzii spoločnosti na nové trhy, cez logistiku, marketingové nástroje, zákaznícku podporu, seo, cenové porovnávače, sociálne siete a pod. Súčasťou práce je PEST analýza trhu EÚ a SWOT analýza spoločnosti. Všetky tieto procesy je nutné brať v úvahu v prípade expanzie e-shopu na nové trhy.
Klíčová slova: expanzia; eshop; footshop; online marketing
Název práce: Expanzia spoločnosti Footshop s.r.o. na trh Európskej únie
Autor(ka) práce: Kurucová, Veronika
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Sedláček, Jiří
Oponenti práce: Dzuričková, Jana
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Práce pojednává o vstupu internetového prodejce Footshop sro na trh Evropské unie. Prochází všechny kroky potřebné k expanzi společnosti na nové trhy, přes logistiku, marketingové nástroje, zákaznickou podporu, seo, cenové porovnávače, sociální sítě apod. Součástí práce je PEST analýza trhu EU a SWOT analýza společnosti. Všechny tyto procesy je nutné brát v úvahu v případě expanze e-shopu na nové trhy.
Klíčová slova: eshop; footshop; online marketing; expanze
Název práce: Expansion of the company FOOTSHOP S.R.O. ON THE EUROPEAN UNION MARKET
Autor(ka) práce: Kurucová, Veronika
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Sedláček, Jiří
Oponenti práce: Dzuričková, Jana
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The work deals with the entry Internet seller Footshop Ltd. the European Union market. Going through all the steps necessary to expand the company into new markets, through logistics, marketing tools, customer support, seo, price comparators, social networks and so on. Part of the work is the EU market PEST analysis and SWOT analysis of the company. All these processes need to be taken into account if the e-shop expansion into new markets.
Klíčová slova: online marketing; expansion; footshop; eshop

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 9. 2014
Datum podání práce: 10. 5. 2015
Datum obhajoby: 1. 2. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/49139/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: