Řízení značky Axe a její marketingová komunikace

Název práce: Řízení značky Axe a její marketingová komunikace
Autor(ka) práce: Kadlec, Michal
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Špryňar, Jaroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je představit značku Axe, popsat její charakteristky a marketingovou komunikaci. Práce je rozdělena do 4 částí - 2 teoretických a 2 praktických.
Klíčová slova: značka; Axe; marketingová komunikace
Název práce: Brand management of Axe and it`s marketing communication
Autor(ka) práce: Kadlec, Michal
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Špryňar, Jaroslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to introduce the brand Axe, to describe it`s characteristics and marketing communication. The thesis is divided into 4 parts - 2 theoretic and 2 practical.
Klíčová slova: brand; Axe; marketing communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 3. 2014
Datum podání práce: 30. 12. 2014
Datum obhajoby: 14. 1. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/47339/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: