Marketingová strategie vinného sklepu

Název práce: Marketingová strategie vinného sklepu
Autor(ka) práce: Habartová, Tereza
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Vávra, Oldřich
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce na téma Marketingová strategie vinného sklepu ve své teoretické části nastíní strategický marketing a marketing služeb. Dále se v teoretické části práce píše o segmentaci, targetingu a positioningu. Praktická část se věnuje příběhu vinného sklepu, statistickým datům o víně a analýze konkurence. Z velké části se praktická část zabývá dotazníkovým šetřením. Výsledky tohoto šetření mají být nápomocny ke správné segmentaci trhu, dále targetingu a positioningu. Z vyhodnocení dotazníku je také dokreslena SWOT analýza a doporučení pro majitele vinného sklepu.
Klíčová slova: Targeting; Segmentace; Positioning; Marketing služeb
Název práce: Marketing strategy of wine cellar
Autor(ka) práce: Habartová, Tereza
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zamazalová, Marcela
Oponenti práce: Vávra, Oldřich
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diploma thesis Marketing strategy of wine cellar will introduce strategic mareting and service marketing in theoretical part. Furthermore, in the theoretical part, I write about the segmentation, targeting and positioning. The practical part is devoted to the story of wine cellar, statistical data about wine and competition analysis. The most part of the practical part deals with questionnaire. The results of this investigation should be useful to the proper market segmentation, targeting and positioning further. The evaluation questionnaire also illustrate SWOT analysis and recommendations for the owners of the wine cellar.
Klíčová slova: Segmentation; Marketing services; Targeting; Positioning

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 6. 2015
Datum podání práce: 14. 12. 2015
Datum obhajoby: 27. 1. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/55485/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: