Analýza úspěšnosti projektu změna korporátní identity

Název práce: Analýza úspěšnosti projektu změna korporátní identity
Autor(ka) práce: Volšová, Zdeňka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Martínez, Felipe
Oponenti práce: Mackeová, Petra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce analyzuje změnu korporátní identity ve společnosti ŠKODA AUTO a.s. Cílem této práce je zanalyzovat celý projekt pomocí pěti vybraných modelů projektového managementu. Teoretická část nejdříve vysvětluje pojem projekt, jeho kritéria, cíle a životní cyklus. Dále se zabývá pojmem projektový management a pěti vybranými metodikami, které jsou v této práci využity. Konec teoretické části je věnován korporátní identitě a jejím čtyřem základním prvkům, které ji ztvárňují. V druhé části práce je charakterizována společnost ŠKODA AUTO a.s., ve které jsou aplikovány modely projektového managementu na projekt změna korporátní identity. V závěru práce jsou zmíněna možná řešení, které by mohla společnosti při řízení projektů pomoci.
Klíčová slova: modely projektového managementu; projektový management; projekt; korporátní identita
Název práce: Analysis of Change in Corporate Identity
Autor(ka) práce: Volšová, Zdeňka
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Martínez, Felipe
Oponenti práce: Mackeová, Petra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis will analyse the change of corporate identity in SKODA AUTO a.s. The aim is to evaluate the entire project, and applying the five selected models of project management. The teoretical part will primarily discuss the following terminologies: project, criteria, goals and lifetime cycle. It will also analyse the project management and five selected methods which were utilized in this thesis. The concluding section of the theoretical part is devited to corporate identity and will represent the four basic elements. The practical part explains the description of SKODA AUTO a.s. as well as the application of the project management models for the change of corporate identity. The concluding part of this cestion includes possible solutions that could benefit the company's project management discipline.
Klíčová slova: corporate identity; models of project managemet; project; project management

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 2. 2015
Datum podání práce: 31. 12. 2015
Datum obhajoby: 3. 2. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/51703/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: