Analýza značkové strategie a inovativních možností společnosti OP Papírna s.r.o

Název práce: Analýza značkové strategie a inovativních možností společnosti OP Papírna s.r.o
Autor(ka) práce: Petrmann, David
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Šanovec, Libor
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se zabývá analýzou značkové strategie a inovativních možností společnosti OP Papírna, s.r.o., která se zaměřuje na výrobu tenkých tiskových papírů aplikujících se jako příbalové letáky ve farmaceutickém průmyslu na domácím i zahraničních trzích. Autor práce studuje vznik a úspěšnost značkových papírů OP, současnou značkovou strategii společnosti, doprovodný servis a oblíbenost produktů ve srovnání s konkurencí. Autor dále zanalyzoval současný stav firmy pomocé MOST analýzy, vývoj trhu pomocí PESTE analýzy, inovativní možnosti a příležitosti firmy a SWOT analýzu na jejímž základě odpověděl na předem stanovené otázky.
Klíčová slova: Značková strategie; Guideline on the Readability; Inovace; MOST analýza; PESTE analýza; SWOT analýza
Název práce: The analysis of branding strategy and innovation opportunities of the company OP papirna s.r.o
Autor(ka) práce: Petrmann, David
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Zamykalová, Miroslava
Oponenti práce: Šanovec, Libor
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis deals with the analysis of the Branding Strategy, Strategic Brand Management and Innovation opportunities of the company OP papírna, s.r.o., producing thinprint paper which is applied as patient information leaflet in pharmaceutical industry for both the Czech and foreign markets. Author of the thesis studies creation and success of the OP brands, current Branding Strategy, following technical service and awareness of the OP products in comparison with the competition. Author also analyzed current condition of the firm using MOST analysis, market development using PESTE analysis and innovative opportunities for the company and SWOT analysis. In that case he answered beforehand-asked questions.
Klíčová slova: Branding strategy; Innovation; MOST analysis; PESTE analysis; SWOT analysis; Guideline on the Readability

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 11. 2014
Datum podání práce: 15. 12. 2015
Datum obhajoby: 27. 1. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/50392/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: