Charakteristika podnikatelského prostředí Kolumbie, kulturní a obchodní specifika

Název práce: Charakteristika podnikatelského prostředí Kolumbie, kulturní a obchodní specifika
Autor(ka) práce: Hořáková, Anna
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Klosová, Anna
Oponenti práce: Gullová, Soňa
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem mé práce je poskytnout makroekonomickou analýzu podnikatelského prostředí Kolumbie, která by českým subjektům umožnila lépe pochopit zásadní charakteristiky kolumbijského trhu. Po přečtení tohoto dokumentu čtenář získá přehled o kolumbijském podnikatelském prostředí z politického, ekonomického, kulturního a technologického. Dále se práce věnuje obchodním vztahům mezi Českou republikou a Kolumbií. Součástí jsou i zkušenosti konkrétních českých firem, které na trhu působí nebo podnikly kroky, aby tak v nejbližší době učinily. Na základě analýzy všech výše uvedených prostředí a průzkumu mezi českými firmami je vytvořena mapa silných a slabých stránek a jsou identifikovány příležitosti a hrozby z pohledu českého podnikatelského subjektu.
Klíčová slova: Kolumbie; SWOT analýza; makroekonomická analýza; podnikatelské prostředí
Název práce: Characteristic of business environment of Colombia, cultural and business particularities
Autor(ka) práce: Hořáková, Anna
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Klosová, Anna
Oponenti práce: Gullová, Soňa
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of thesis is to provide a macroeconomic analysis of the business environment of Colombia that would allow Czech entities to better understand the fundamental characteristics of the Colombian market. After reading this document, the reader should get an overview of the Colombian business environment of political, economic, cultural and technological aspects. The work cover the topic of business relations between the Czech Republic and Colombia. Testimonies and experiences of Czech companies are included in the thesis. The map of strengths and weaknesses is created based on the collected information. Opportunities and threats from the perspective of the Czech business entity are identified
Klíčová slova: SWOT analysis; macroeconomic analysis; Colombia; business environment

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 10. 2013
Datum podání práce: 15. 12. 2014
Datum obhajoby: 1. 2. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/44692/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: