Vhodnost využití marketingových trendů na příkladu fenoménu twerku

Název práce: Vhodnost využití marketingových trendů na příkladu fenoménu twerku
Autor(ka) práce: Hellebrandová, Kateřina
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Riedlbauch, Václav
Oponenti práce: Janeček, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Teoretická část práce popisuje marketing v oblasti kultury, konkrétně tance, a definuje specifika dnešního internetového světa. Zaměřuje se na nástroje a nejvýznamnější aspekty aktuální marketingové praxe a také na tanec twerk, u kterého zkoumá historii, současnost i důvody, proč se stal celosvětovou senzací. Praktická část se potom podrobně věnuje analýze třech uměleckých subjektů - tanečnice Anety Antošové, tanečního studia STAGE Praha a baletu Národního divadla Brno. Komparací kvantitativních dat období před a po implementaci twerk marketingu se snaží zhodnotit vhodnost a úspěšnost tohoto kroku. Analýza je doplněna kvalitativními expertními rozhovory s osobnostmi české taneční i marketingové scény.
Klíčová slova: Twerk; Trendy; Sexismus; Tanec; Marketing
Název práce: The applicability of marketing trends and its exemplification on the phenomenon of twerk
Autor(ka) práce: Hellebrandová, Kateřina
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Riedlbauch, Václav
Oponenti práce: Janeček, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The theoretical part of this thesis describes marketing in the field of culture, particularly dance, and it defines today's Internet world. It focuses on the tools and the most important aspects of current marketing practices. It also defines the dance 'twerk' examining its history, present and also the reasons why it became an international sensation. The practical part is then devoted to a detailed analysis of three subjects - dancer Aneta Antošová, STAGE Prague dance studio and Ballet of the National Theatre Brno. By a comparison of quantitative data of the 'before and after twerk marketing' period the thesis is trying to evaluate the applicability and success of this marketing decision. Qualitative expert interviews with big names of Czech dance and marketing fields are accompanying the analysis.
Klíčová slova: Trends; Dance; Marketing; Sexism; Twerk

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra Arts managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 3. 2015
Datum podání práce: 14. 12. 2015
Datum obhajoby: 2. 2. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/52461/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: