Návrh komunikační strategie na trhu sportovní výživy

Název práce: Návrh komunikační strategie na trhu sportovní výživy
Autor(ka) práce: Chválny, Ivan
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Olšanová, Květa
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem diplomové práce bylo navrhnout marketingovou a komunikační strategii pro český e-shop působící na trhu sportovní výživy. V první části práce je představeno nezbytné teoretické minimum pro vypracování marketingového plánu, zvláštní důraz je kladen na oblast marketingové komunikace. V druhé části práce je již klasický koncept marketingového plánu aplikován na zvolenou firmu a reálné tržní prostředí. Na základě detailní situační analýzy je stanovena marketingová strategie. Na závěr lze v souladu s marketingovou strategií koncipovat i strategii komunikační.
Klíčová slova: Situační analýza; Komunikace; Marketingový plán; Sportovní výživa; Marketing; Strategie; Marketingový výzkum
Název práce: Concept of communications strategy in sports nutrition industry
Autor(ka) práce: Chválny, Ivan
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Olšanová, Květa
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this diploma thesis was to design a marketing and communications strategy for Czech e-shop doing business in sports nutrition market. Necessary theoretical minimum allowing to develop a marketing plan is presented in the first part of the thesis, the main emphasis is placed on marketing communications. In the second part the traditional conception of marketing plan is applied on a selected company and real market environment. Based on a detailed situation analysis a marketing strategy is developed. Finally in accordance with the marketing strategy a communications strategy can be proposed.
Klíčová slova: Marketing plan; Marketing research; Situation analysis; Sports nutrition; Strategy; Communication; Marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 9. 2014
Datum podání práce: 15. 5. 2015
Datum obhajoby: 2. 2. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/49363/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: