Analýza a návrh komunikace České marketingové společnosti

Název práce: Analýza a návrh komunikace České marketingové společnosti
Autor(ka) práce: Coňková, Zuzana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Vysekalová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci České marketingové společnosti, nestátní neziskové organizace specializující se na rozvoj a zvyšování kvality marketingu v České republice. Cílem diplomové práce je analyzovat současnou marketingovou komunikaci České marketingové společnosti a navrhnout případné změny v této komunikaci. Diplomová práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola tvoří teoretický rámec práce. Druhá kapitola tvoří analytickou část a zaměřuje se na analýzu komunikace, situační analýzu, konkurenční analýzu a SWOT analýzu komunikace České marketingové společnosti. Poslední kapitolu tvoří výzkum autorky práce zaměřený na vnímání České marketingové společnosti studenty Vysoké školy ekonomické v Praze a návrhy na změny sledované komunikace.
Klíčová slova: povědomí; moderní technologie; nezisková organizace; marketingová komunikace
Název práce: Analysis and proposal of communication for Czech marketing association
Autor(ka) práce: Coňková, Zuzana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Vysekalová, Jitka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The Master´s Thesis is aimed at a marketing communication of the Czech marketing association, which is a non-profit institution focused on a development and a quality raising of a marketing field in the Czech republic. The goal of the Master´s Thesis is to analyse the marketing communication of the Czech marketing association and propose potential communication changes. The Master´s Thesis is divided into three chapters. The first chapter constitutes a theoretical basis. The second chapter is an analysis part which is composed of a communication analysis, a situation analysis, a competition analysis and a SWOT analysis of the Czech marketing association. The last chapter deals with an author´s research focused on a perception of the Czech marketing association by students of the University of Economics in Prague and deals with proposals of communication changes.
Klíčová slova: non-profit institution; marketing communication; awareness; modern technology

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 9. 2015
Datum podání práce: 6. 5. 2016
Datum obhajoby: 31. 5. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/53845/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: