Interní komunikace jako součást komunikační strategie Národní galerie

Název práce: Interní komunikace jako součást komunikační strategie Národní galerie
Autor(ka) práce: Menclová, Eliška
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Riedlbauch, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá problematikou interní komunikace v Národní galerii v Praze. První část je věnována teoretickým konceptům, historickému vývoji a vymezení podstaty a prostředků interní komunikace. Podstatu práce tvoří analýza současného stavu Národní galerie z pohledu interní komunikace s důrazem na koncepční změny a komunikační strategii. Závěr analytické části je věnován vyhodnocení dotazníkového průzkumu, formulaci strategie a návrhu komunikačního plánu, konkrétních aktivit a doporučení v oblasti interní komunikace veřejné kulturní instituce.
Klíčová slova: interní komunikace; galerie; komerční komunikace; situační analýza; komunikační strategie; komunikační plán interní komunikace
Název práce: Internal communication as a part of the National Gallery communication strategy
Autor(ka) práce: Menclová, Eliška
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Mikeš, Jiří
Oponenti práce: Riedlbauch, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis deals with the issue of internal communication at the National Gallery in Prague. The first part is focused on theoretical concepts, historical development and definition of the substance and means of internal communication. The essence of the work consists of situational analysis of current conditions at the National Gallery in Prague in terms of internal communication, with an emphasis on conceptual changes and communication strategy. The conclusion of the analytical part is dedicated to the evaluation of questionnaire survey, formulation of the strategy and design of communication plan, concrete activities and recommendations in the internal communication according to particularity of public cultural sector.
Klíčová slova: communication strategy; internal communication; gallery; situational analysis; commercial communication; communication plan of internal communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Arts Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 9. 2015
Datum podání práce: 15. 5. 2016
Datum obhajoby: 31. 5. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/54356/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: