Komunikační dovednosti ideálního manažera

Název práce: Komunikační dovednosti ideálního manažera
Autor(ka) práce: Zufalý, Jakub
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Vojtíšek, Zdeněk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je určit nejdůležitější kategorie komunikace pro manažerskou praxi a následně s přispěním a rámcovým popisem vzdělávání ve společnosti HP Inc navrhnout vlastní modul pro vzdělávání manažerů v komunikaci. Práce je rozdělena na čtyři hlavní části, dvě teoretické a dvě praktické. V první části se zabývám vymezením tématiky komunikace a manažerské komunikace, přičemž zahrnuji také pokusy o definování manažerských standardů. Následuje druhá část, kde vytyčuji nejdůležitější kategorie manažerské komunikace, tedy pro potřeby bakalářské práce osobnost manažera, základní zásady jednání s lidmi a základní manažerské zásady komunikace, asertivitu a v neposlední řadě také řeč těla. V první kapitole praktické části se věnuji výzkumu vzdělávání ve společnosti HP Inc, načež popisuji hlavní principy vzdělávání v této společnosti. V poslední kapitole pak využívám poznatky ze všech předchozích kapitol a vlastních nápadů z praxe pro návrh vlastního komplexního modulu pro vzdělávání manažerů v různých organizacích.
Klíčová slova: Komunikační dovednosti; Management; Vzdělávání manažerů
Název práce: Communication skills of an ideal manager
Autor(ka) práce: Zufalý, Jakub
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Khelerová, Vladimíra
Oponenti práce: Vojtíšek, Zdeněk
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the thesis is to determine the most important categories for a job conduct of managers following by general description of education in HP Inc company as one of the main foundations for designing my own module for educating the managers in communication. The thesis is divided into four parts, two theoretical and two practical. The first part deals with a determination of a topic communication itself and managerial communication, and last but not least there are also attempts for defining management standards included. The second part follows, where there are the most important categories of managerial communication set up and are as follows for the use of the thesis: personality, basic rules of dealing with people and basic managerial principles of communication, assertiveness and bodytalk. In the first chapter of practical part, the author pursues a research of an educating in HP Inc company, after which describes the main principles of educating in this company. In the last chapter, the author utilizes findings from all below parts and his own ideas based on his practical experience for the designing of his own complex module for the educating of managers in a variety of organizations.
Klíčová slova: Education of managers; Communication skills; Management

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 5. 2014
Datum podání práce: 31. 5. 2015
Datum obhajoby: 6. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/47788/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: