Strategická analýza společnosti ZARA ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o

Název práce: Strategická analýza společnosti ZARA ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o
Autor(ka) práce: Křepelová, Lucie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Boukal, Petr
Oponenti práce: Štamfestová, Petra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této bakalářské práce je provést strategickou analýzu společnosti ZARA ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o. a následně navrhnout doporučení pro budoucí rozvoj společnosti. Tato práce je rozdělena na část teoretickou a na část praktickou. V teoretické části je definována základní terminologie a popsány vybrané nástroje strategické analýzy. Tyto metody jsou následně aplikovány v praktické části. Praktická část obsahuje představení společnosti, analýzu makro a mikro okolí a analýzu vnitřních zdrojů firmy. K analýze vnějšího okolí společnosti je využita PESTEL analýza a Porterův model pěti konkurenčních sil. Pomocí strategické analýzy vnitřního prostředí analyzuji vnitřní zdroje společnosti. V závěru práce shrnuji silné a slabé stránky, příležitosti a ohrožení ve SWOT analýze. Na základě zjištěných výsledků strategické analýzy jsou uvedena strategická doporučení.
Klíčová slova: SWOT analýza; Porterův model pěti konkurenčních sil; PESTEL analýza; strategická analýza; maloobchod
Název práce: Strategic analysis of the company ZARA ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o
Autor(ka) práce: Křepelová, Lucie
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Boukal, Petr
Oponenti práce: Štamfestová, Petra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this bachelor thesis is to elaborate the strategic analysis of the company ZARA ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o. and after that suggest strategic recommendations for further development of the company. The thesis is divided into theoretical and application part. The basic terminology and selected tools of strategic analysis are described in the theoretical part of the thesis. These methods are used in the practical part of the thesis. The practical part contains introduction of the company, the macroenvironment analysis, microenvironment analysis and the analysis of the companys internal recourses. PESTEL analysis and Porters five forces model are used to external analysis of the company. Strategic analysis of internal environment is used to analyse internal resources of the company. The strengths, weaknesses, opportunities and threats are summarized into SWOT analysis at the end of the thesis. Based on discovered results of strategic analysis are given strategic recommendations.
Klíčová slova: SWOT analysis; Porter's five forces model; PESTEL analysis; retail; strategic analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra strategie

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 10. 2015
Datum podání práce: 9. 5. 2016
Datum obhajoby: 1. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/54488/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: