Návrh marketingové strategie společnosti Czech dermatological center, s.r.o

Název práce: Návrh marketingové strategie společnosti Czech dermatological center, s.r.o
Autor(ka) práce: Janásková, Michaela
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Lešetický, Ondřej
Oponenti práce: Hamerník, Radek
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je provést situační analýzu společnosti Czech dermatological center, s. r. o., a navrhnout marketingovou strategii převážně pro třetí a čtvrtý kvartál roku 2016, která povede ke zvýšení konkurenceschopnosti a tržního podílu společnosti na českém trhu. K naplnění tohoto cíle byla využita kvantitativní metoda dotazníkového šetření, jehož cílem bylo zmapovat spokojenost zákazníků s marketingovým mixem společnosti. Jako doplňující byla provedena rovněž klinická studie za účelem ověření hydratačních účinků Termální vody Uriage. V rámci situační analýzy byla provedena externí a interní analýza společnosti. Výsledky této situační analýzy byly sumarizovány prostřednictvím IE matice a byla určena strategická pozice společnosti. Poté byla navržena odpovídající marketingová strategie, která je zaměřena na zvýšení konkurenceschopnosti a tržního podílu společnosti Czech dermatological center, s. r. o., na českém trhu. Mezi hlavní doporučení patří především optimalizace produktového portfolia, zintenzivnění podpory prodeje, rozvoj interaktivní komunikace a využití tiskové reklamy.
Klíčová slova: marketingový mix; situační analýza; marketingové strategické plánování; marketingová strategie
Název práce: Draft of Marketing Strategies of Czech Dermatological Center, Ltd
Autor(ka) práce: Janásková, Michaela
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Lešetický, Ondřej
Oponenti práce: Hamerník, Radek
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The goal of this thesis is to perform situational analysis of Czech Dermatological Center, l. t. d., and to design marketing strategy mainly for third and the fourth quarter of 2016, which will lead to increase in competitiveness and market share in the Czech market. To achieve this objective quantitative method of questionnaire survey has been used for mapping satisfaction of customers with the marketing mix of the company. In addition we also did clinical studies to verify the hydratation effects of the thermal Uriage water. Within the situational analysis, the external and internal analysis was performed. The results of this analysis were summarized by IE matrix and the company's strategic position was designated. After the appropriate marketing strategy was suggested, that is focused on increasing of competiveness and also on increasing of market share of Czech dermatological centers, l. t. d., in the Czech market. The main recommendations are primarily - optimalization of the product portfolio, intensification of sales promotion, development of interactive communication and use of printed advertising.
Klíčová slova: marketing mix; marketing strategy; situational analysis; marketing strategic planning

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 3. 2015
Datum podání práce: 20. 4. 2016
Datum obhajoby: 16. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/52405/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: