Marketingová strategie Lékárny U Pöttingea s použitím marketingového nástroje service blueprint

Název práce: Marketingová strategie Lékárny U Pöttingea s použitím marketingového nástroje service blueprint
Autor(ka) práce: Šilberská, Tereza
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Puda, Radek
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie soukromé lékárny s využitím marketingového nástroje service blueprint. Práce se na začátku věnuje specifikům a regulacím marketingu ve farmacii. Následně je v práci kladen důraz na analýzu českého lékárenského trhu zejména s ohledem na rozmach lékárenských řetězců a také na vývoj aktuálních trendů v lékárenství, které mají vliv na provoz a marketing soukromých lékáren. Cílem práce je nejprve charakterizovat jednotlivé složky marketingového mixu, jež mohou lékárny při tvorbě marketingové strategie legálně používat, a následně je aplikovat na případové studii soukromé Lékárny U Pöttingea v Olomouci. Návrh strategie je podložen informacemi získanými ze situační analýzy vybrané lékárny, z modelu service blueprint a dotazníkového šetření.
Klíčová slova: státní regulace v lékárenství; Marketing v lékárenství; reexporty léčiv; lékárenské řetězce; service blueprint; marketingová strategie
Název práce: The Marketing Strategy of Pötting’s Pharmacy Using the Marketing Tool Service Blueprint
Autor(ka) práce: Šilberská, Tereza
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Puda, Radek
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis is focused on marketing strategy plan of a private pharmacy using service blueprint as a marketing tool. At the beginning the thesis deals with characteristics of specifics and state regulations of pharmacy marketing. Then the thesis analyses Czech pharmacy market in particular with regard to the expansion of pharmacy chains and also puts emphasis on current pharmacy trends that influence management and marketing of private pharmacies. The main goal is firstly to describe the components of marketing mix that pharmacies might legally use as a part of their marketing strategy. Secondly the theoretical knowledge is applied to case study of Pötting's Pharmacy. The marketing strategy plan is based on situation analysis, service blueprint and questionnaire survey.
Klíčová slova: marketing strategy; service blueprint; pharmacy chains; state regulations for pharmacy business; pharmacy marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 9. 2015
Datum podání práce: 20. 5. 2016
Datum obhajoby: 31. 5. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/53961/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: