Analýza nástrojů digitálního marketingu v hudebním průmyslu

Název práce: Analýza nástrojů digitálního marketingu v hudebním průmyslu
Autor(ka) práce: Špicová, Jarmila
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Novák, Michal
Oponenti práce: Kincl, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá jednotlivými nástroji digitálního marketingu a je-jich využitím v hudebním průmyslu. Cílem mé diplomové práce je analýza dostupných nástrojů a následné vymezení míry užívání. Hlavní výzkumná otázka zní Jaké nástroje digitálního marketingu jsou v současné době nejvíce používané v hudebním průmyslu?. K řešení této otázky jsem zvolila výzkumných metod pozorování, studia dokumentů a písemného dotazování aplikovaných na Českou republiku. Přínosem této práce je návod na zefektivnění užívání jednotlivých nástrojů digitálního marketingu pro hudebníky České republiky.
Klíčová slova: mobilní marketing; sociální média; internetový marketing; hudební průmysl; digitální marketing
Název práce: Analysis of Tools of Digital Marketing in the Music Industry
Autor(ka) práce: Špicová, Jarmila
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Novák, Michal
Oponenti práce: Kincl, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This master thesis deals with various tools of digital marketing and their usage in the music industry. The aim of my master thesis is an analysis of available tools and then the demarcation extent of use. The main research question is What tools of digital marketing are currently most used in the music industry? I chose research methods such as observation, study documents and written questionnaire for answering this issue applied to the Czech Republic. The contribution of this work is how to make particular tools of digital marketing more effective for musicians of the Czech Republic.
Klíčová slova: mobile marketing; internet marketing; social media; music industry; digital marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 2. 2015
Datum podání práce: 30. 4. 2016
Datum obhajoby: 1. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/51487/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: