Znalost značky Vím, co jím

Název práce: Znalost značky Vím, co jím
Autor(ka) práce: Dryáková, Kristýna
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce je věnována znalosti značky Vím, co jím. Cílem práce je vyhodnotit znalost značky Vím, co jím na trhu České republiky; posoudit, jak je značka na produktech spotřebiteli vnímána a zhodnotit, jestli se u totožné skupiny respondentů její znalost po delším časovém intervalu zvýší na základě poskytnutého dotazníku a informačního materiálu. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. První část se zabývá obecně teorií značky. Praktická část práce je zaměřena konkrétně na značku Vím, co jím a celkově dva marketingové výzkumy znalosti této značky. Závěr bakalářské práce je věnován souhrnnému vyhodnocení výzkumů a konkrétním doporučením ke zvyšování znalosti značky Vím, co jím na českém trhu.
Klíčová slova: značky kvality potravin; marketingový výzkum trhu; marketingová komunikace; Vím, co jím; znalost značky; značka; zdravý životní styl
Název práce: Brand awareness of Vím, co jím
Autor(ka) práce: Dryáková, Kristýna
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The Bachelors Thesis is focused on the brand awareness of Vím, co jím. The aim is to evaluate the brand awareness of Vím, co jím on the Czech market; to judge how the brand is perceived by the consumers and to evaluate if the brand awareness increases after a longer period of time due to the provided questionnaire and information material regarding the same group of respondents. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The first part deals with the theory of brand. The practical part is focused on the brand Vím, co jím in detail and two marketing researches of the brand awareness. The final part of the bachelors thesis is concerned with the summary of the researches and concrete suggestions and recommendation in order to increase the brand awareness of Vím, co jím on the Czech market.
Klíčová slova: quality brands; marketing research; marketing communication; Vím, co jím; brand awareness; brand; healthy lifestyle

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 6. 5. 2015
Datum podání práce: 6. 4. 2016
Datum obhajoby: 20. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/52908/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: