Vnímání značky Radegast na českém pivním trhu

Název práce: Vnímání značky Radegast na českém pivním trhu
Autor(ka) práce: Volný, Jan
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Bockstefel, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této diplomové práce je formulace doporučení vlastníkům značky Radegast v oblasti zlepšení vnímání, zvýšení povědomí a maximalizace hodnoty značky na základě analýzy vybrané značky a vlastního kvantitativního výzkumu. Úvodní dvě kapitoly práce se zabývají definováním značky jako takové a jejímu strategickému řízení. V kapitole třetí je rozebrána zkoumaná značka Radegast, její historie, marketingové programy, stejně tak jako analýza postavení v portfoliu českého vlastníka Plzeňského Prazdroje i globální SABMiller. Závěrečná kapitola obsahuje vlastní výzkum vnímání značky Radegast na českém pivním trhu, z nějž pak plynou jednotlivá doporučení pro vlastníky značky.
Klíčová slova: Radegast; výzkum značky; vnímání a řízení značky; doporučení; pivní trh; značka
Název práce: The perception of the brand Radegast on the Czech beer market
Autor(ka) práce: Volný, Jan
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Bockstefel, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The goal of this masters thesis is to design a set of recommendations for owners of the brand Radegast in the field of improving a brand perception, increasing awareness and maximization of brand value, which will be achieved by analyzing the brand and conducting own quantitative research. The first chapter aims to define the brand itself as well as its strategic management. In the second chapter, specifically the brand Radegast is analyzed, including its history, marketing programs as well as the ownership by Plzeňsky Prazdroj and SABMiller. The final chapter contains my own research of perception of Radegast on the Czech beer market together with recommendations for the brand owners.
Klíčová slova: brand management; brand research; beer market; Radegast; recommendations; brand

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 8. 2015
Datum podání práce: 30. 4. 2016
Datum obhajoby: 31. 5. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/53807/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: