Marketingová strategie Radničního pivovaru v Jihlavě

Název práce: Marketingová strategie Radničního pivovaru v Jihlavě
Autor(ka) práce: Plánka, Jakub
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se zabývá marketingovou strategií Radničního pivovaru v Jihlavě. Cílem práce je zhodnotit pomocí teoretických poznatků z marketingu současnou marketingovou strategii Radničního pivovaru v Jihlavě a případně navrhnout její zlepšení. V první části se práce zaměřuje na situaci pivovarů v ČR a také na současné postavení minipivovarů na tomto trhu. Druhá část se věnuje především vybranému pivovaru a jeho konkrétní situaci. Ke zhodnocení marketingové strategie slouží analýza současné situace, provedení SWOT a PESTEL analýzy. Důležitou částí je pak také marketingový mix a jeho zhodnocení. Poslední částí jsou pak vlastní návrhy autora na zlepšení současné marketingové strategie.
Klíčová slova: pivovary na Vysočině; minipivovar; marketingová strategie; Radniční pivovar v Jihlavě; trh piva v ČR
Název práce: Marketing strategy of Radniční pivovar in Jihlava
Autor(ka) práce: Plánka, Jakub
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis deals with the marketing strategy of Radniční pivovar in Jihlava. The aim of the thesis is to analyse the marketing strategy of the company and to suggest possible improvements. The first part of thesis focus on the situation of market with beer in Czech Republic and also situation of mini-breweries on this market. The second part focus more on chosen brewery and its current situation. Marketing strategy is evaluated by current situation analysis, SWOT and PESTEL analysis. Important part is also marketing mix a its evaluation. The final part of thesis contains suggestions for improvements of current marketing situation.
Klíčová slova: breweries in Vysočina; mini-breweries; marketing strategy; Radniční pivovar in Jihlava; Czech beer market

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 4. 2015
Datum podání práce: 29. 4. 2016
Datum obhajoby: 20. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/52729/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: