Marketingová a komunikační strategie hokejového klubu HC Kometa Brno

Název práce: Marketingová a komunikační strategie hokejového klubu HC Kometa Brno
Autor(ka) práce: Lysák, Jiří
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Kubálková, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je provést analýzu marketingové a komunikační strategie hokejového klubu HC Kometa Brno, zhodnotit stávající aktivity klubu a navrhnout možné vylepšení v jeho činnosti. V první kapitole se autor zabývá marketingem, marketingovou a komunikační strategií, základními specifiky marketingu služeb a marketingu ve sportu. Druhá kapitola obsahuje základní údaje o hokejovém klubu HC Kometa Brno, SWOT analýzu, rozbor jednotlivých prvků marketingového mixu a analýzu současné marketingové a komunikační strategie klubu. Autor provedl marketingový výzkum zaměřený na vnímání marketingových aktivit klubu s důrazem na on-line komunikaci a sociální sítě, jeho výsledky jsou vedeny ve třetí kapitole. V jejím závěru se pak nachází na základě všech získaných informací vypracované návrhy na zlepšení marketingové a komunikační strategie klubu.
Klíčová slova: Marketingové komunikace; Marketingová strategie; Lední hokej
Název práce: Marketing strategy and communication strategy of the ice-hockey club HC Kometa Brno
Autor(ka) práce: Lysák, Jiří
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Kubálková, Markéta
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to analyse marketing strategy and communication strategy of the ice-hockey club HC Kometa Brno, to evaluate current club's activities and to introduce possible innovations. The first chapter of the thesis contains concepts of marketing, marketing strategy, communication strategy, services marketing and sports marketing. The second chapter includes basic information about the ice-hockey club HC Kometa Brno, SWOT analysis, marketing mix analysis and the analysis of current marketing strategy and communication strategy of the club. The author has conducted a marketing research oriented on club's marketing activities perception, namely on-line communication and social network activities perception. The third chapter contains its results; recommendations for improvement in club's marketing strategy and communication strategy are to be found at the end of the chapter.
Klíčová slova: Marketing strategy; Ice-hockey; Marketing communications

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 2. 2015
Datum podání práce: 6. 5. 2016
Datum obhajoby: 25. 5. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/51525/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: