Bio potraviny na Slovenskom trhu

Název práce: Biopotraviny na slovenskom trhu
Autor(ka) práce: Lešková, Daniela
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Sopka, Roman
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalárska práca na tému Biopotraviny na slovenskom trhu sa zaoberá marketingovou orientáciou na trhu biopotravín a ekologického poľnohospodárstva. Cieľom práce je charakterizovať a analyzovať marketingový mix biopotravín území Slovenskej republiky a uskutočniť marketingový výskum o povedomí spotrebiteľov v oblasti biopotravín. Teoretická časť definuje a skúma základné pojmy marketingového mixu a charakterizuje základné pojmy z ekologického poľnohospodárstva a popisuje jeho vývoj. Praktická časť podrobne skúma jednotlivé nástroje marketingového mixu biopotravín na slovenskom trhu a zahrňuje vlastný výskum zameraný na zistenie spotrebiteľských zvyklostí a znalostí o biopotravinách, ktorý bol robený pomocou dotazníkového šetrenia. Z analýzy údajov výskumu sú vytvorené závery a navrhnuté úpravy alebo zmeny v oblasti marketingu biopotravín.
Klíčová slova: marketingový mix; marketing biopotravín; ekologické poľnohospodárstvo; biopotraviny
Název práce: Bio potraviny na Slovenskom trhu
Autor(ka) práce: Lešková, Daniela
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Sopka, Roman
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalářská práce na téma Biopotraviny na slovenském trhu se zabývá marketingovou orientací na trhu biopotravin a ekologického zemědělství. Cílem práce je charakterizovat a analyzovat marketingový mix biopotravin v současnosti na území Slovenské republiky a uskutečnit marketingový výzkum o povědomí spotřebitelů v oblasti biopotravin. Teoretická část definuje základní pojmy marketingového mixu a charakterizuje základní pojmy ekologického zemědělství a popisuje jeho vývoj. Praktická část podrobně zkoumá jednotlivé nástroje marketingového mixu biopotravin na slovenském trhu a zahrnuje vlastní výzkum zaměřený na zjištění spotřebitelských zvyklostí a znalostí o biopotravinách, který byl dělán pomocí dotazníkového šetření. Z analýzy údajů jsou vytvořeny závěry a navrhnuty úpravy nebo změny v oblasti marketingu biopotravin.
Klíčová slova: ekologické zemědělství; marketing biopotravin; biopotraviny; marketingový mix
Název práce: Organic food in the Slovak market
Autor(ka) práce: Lešková, Daniela
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Vávra, Oldřich
Oponenti práce: Sopka, Roman
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The bachelor thesis on the subject of Organic food in the Slovak market is dealing with the marketing orientation on the organic food and organic farming market. The aim of this thesis is to characterize and analyze the marketing mix of organic food in the Slovak republic in these days and carry out market research on consumer awareness of organic food. The theoretical part defines and describes the basic terms of marketing mix and characterizes basic terms of organic farming. The practical part examines tools of marketing mix of organic foods in Slovak market in detail and includes its own investigations identifying consumer habits, knowledge and awareness about organic food which was made through the questionnaire poll. Analyses of the research are provided conclusions and proposed modifications or changes in marketing organic food.
Klíčová slova: organic food; marketing of organic food; marketing mix; organic farming

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 10. 2015
Datum podání práce: 15. 5. 2016
Datum obhajoby: 25. 5. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/54576/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: