Analýza reklamní kampaně televizního seriálu TV Prima

Název práce: Analýza reklamní kampaně televizního seriálu TV Prima
Autor(ka) práce: Jirásková, Michaela
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Jelenová, Martina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem bakalářské práce je prostřednictvím teoretických poznatků a výzkumu zhodnotit efektivitu reklamní kampaně seriálu televize Prima. Dále popíši a zhodnotím sledovanost seriálu na základě získaných dat od společnosti ATO. První část práce se zaobírá teorií marketingu, marketingové komunikace, komunikačního mixu a měřením sledovanosti. V praktické části je popsána a zhodnocena reklamní kampaň na základě dotazníkového šetření. Poslední kapitola se věnuje vývoji sledovanosti seriálu a srovnání s konkurenčním pořadem.
Klíčová slova: marketingová komunikace; sledovanost; média; komunikační mix; reklama
Název práce: Analysis of advertising campaign of Prima TV series
Autor(ka) práce: Jirásková, Michaela
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Jelenová, Martina
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of the thesis is through theoretical knowledge and research to evaluate the effectiveness of advertising campaigns Prima TV series. Further I describe and evaluate the viewership of the series based on the data obtained from ATO. The first part deals with the theory of marketing, marketing communication, communication mix and measurement of rating. The practical part describes and validates the advertising campaign based on the survey. The last chapter is devoted to the course of rating of a series and it is compared to its competitors broadcast.
Klíčová slova: rating; mass media; advertising; communication mix; marketing communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 9. 2015
Datum podání práce: 30. 4. 2016
Datum obhajoby: 7. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/54164/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: