CRM a jeho uplatnění ve společnosti Znovín Znojmo

Název práce: CRM a jeho uplatnění ve společnosti Znovín Znojmo
Autor(ka) práce: Novotná, Šárka
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Bilíček, Štěpán
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Předmětem mé diplomové práce CRM a jeho uplatnění ve společnosti Znovín Znojmo a.s. je analýza stávajícího využití CRM ve společnosti mimo jiné i na základě dotazníkového šetření, jehož výsledky poslouží k návrhu případných zlepšení. Práce je členěna do šesti kapitol, které lze pomyslně rozdělit na praktickou a teoretickou část. V teoretické části diplomové práce jsou popsány marketingové a komerční komunikace, definován CRM jakožto řízení vztahu se zákazníky a je analyzováno ekonomické prostředí se zaměřením na trh s vínem v České republice. V praktické části je představena samotná společnost Znovín Znojmo a.s., provedena SWOT analýza a popsána marketingová komunikace společnosti. Jádrem je představení CRM ve společnosti Znovín Znojmo, následné dotazníkové šetření a konečná doporučení na vylepšení.
Klíčová slova: PEST analýza; komerční komunikace; marketingová komiunikace; Znovín Znojmo a.s.; SWOT analýza; ATL komunikace; TTL komunikace; CRM řízení vztahu se zákazníkem; BTL komunikace
Název práce: CRM and its application in the company Znovín Znojmo Inc
Autor(ka) práce: Novotná, Šárka
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Bilíček, Štěpán
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The subject of my diploma thesis CRM and its application in the company Znovín Znojmo Inc. is analysis of the temporary usage of CRM in the company among other things based on the survey, which results will be used to draft potential improvements. Thesis is divided into six chapter divided into practical and theoretical parts. The theoretical part of thesis describes the marketing and commercial communications, defined CRM as customer relationship management and analyze the economic environment focusing on the Czech wine market. In the practical part is introduced company Znovín Znojmo Inc., is applied SWOT analysis and described marketing communication of company. At the core is the introduction of CRM in the company Znovín Znojmo, survey through customers and then are designed recommendations for improvements.
Klíčová slova: SWOT analysis; PEST analysis; CRM relationship marketing; TTL communication; BTL communication; ATL communication; commercial communication; Znovín Znojmo Inc.; marketing communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 9. 2015
Datum podání práce: 5. 5. 2016
Datum obhajoby: 31. 5. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/54056/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: