Komunikační strategie značky AXE v České republice

Název práce: Komunikační strategie značky AXE v České republice
Autor(ka) práce: Vácha, Pavel
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Kociánová, Iva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem mé diplomové práce je analyzovat stávající komunikační strategii značky AXE na českém trhu, navrhnout případně novou alternativní strategii a nastínit, jakým směrem by se mohla její celá komunikace ubírat do budoucna.
Klíčová slova: AXE; Unilever; Komunikační strategie
Název práce: AXE Brand Communication Strategy in the Czech Republic
Autor(ka) práce: Vácha, Pavel
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Kociánová, Iva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The objective of my master thesis is to analyze the existing AXE Brand Communication Strategy on the Czech market, eventually propose a new alternative strategy and outline what direction could the brand and its whole communication be directed to the future.
Klíčová slova: Communication Strategy; AXE; Unilever

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 9. 2015
Datum podání práce: 5. 5. 2016
Datum obhajoby: 31. 5. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/53953/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: