Obchodní a kulturní specifika Malajsie

Název práce: Obchodní a kulturní specifika Malajsie
Autor(ka) práce: Mitrengová, Veronika
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Müllerová, Františka
Oponenti práce: Karpová, Eva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem mé bakalářské práce je charakterizovat malajskou kulturu a její dopad na obchodní jednání s malajským partnerem. První kapitola se zabývá obecnou charakteristikou Malajsie, podává informace o geografii, obyvatelích, jazyku, podnebí, státním zřízení a politické situaci, státních symbolech, členství v mezinárodních organizacích a ekonomické situaci v zemi. Druhá kapitola rozebírá malajskou kulturu, konkrétně se věnuje náboženství, umění, nejdůležitějším svátkům, malajské kuchyni, hlavním turistickým zajímavostem a kulturním dimenzím podle Geerta Hofstedeho. Třetí kapitola pojednává o přípravě a průběhu obchodního jednání a o obchodní etiketě.
Klíčová slova: etnika; náboženství; Hofstede; obchod; Malajsie; etiketa
Název práce: Business and Cultural Specifics of Malaysia
Autor(ka) práce: Mitrengová, Veronika
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Müllerová, Františka
Oponenti práce: Karpová, Eva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of my bachelor thesis is to characterise the Malaysian culture and its impact on a business meeting with a Malaysian partner. The first chapter deals with the general characteristics of Malaysia, it gives information about geography, residents, language, climate, political system and political situation, symbols of the country, membership in international organisations and economic situation in the country. The second chapter analyses Malaysian culture, it is specifically dedicated to religion, art, the most important feasts, Malaysian cuisine, the main tourist attractions and cultural dimensions according to Geert Hofstede. The third chapter is about preparation and course of a business meeting and about business etiquette.
Klíčová slova: etiquette; Hofstede; ethnic groups; Malaysia; religion; business

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 6. 2015
Datum podání práce: 20. 4. 2016
Datum obhajoby: 23. 5. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/53614/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: