Obchodní a kulturní specifika Jižní Koreje

Název práce: Obchodní a kulturní specifika Jižní Koreje
Autor(ka) práce: Boris, Kseniia
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Müllerová, Františka
Oponenti práce: Müller, Štěpán
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem mé bakalářské práce je představit Jižní Koreu z pohledu obchodních a kulturních specifik. První kapitola představuje Jižní Koreu jako zemi ve východní Asii, její geografickou polohu, obyvatelstvo, stručnou historii včetně současného státního zřízení. Druhá kapitola analyzuje základní makroekonomické údaje a jejich vývoj za posledních deset let. Třetí kapitola zmiňuje hlavní obchodní partnery, členstvé Jižní Koreje v mezinárodních organizacích a vzájemné vztahy s Českou republikou. Čtvrtá kapitola pojednává o jihokorejské kultuře a jejím vlivu na obchodní jednání, také jsou představeny názory a poznatky Korejců žijících dlouhodobě v České republice.
Klíčová slova: Jižní Korea; kulturní odlišnosti; korejský obchod; obchodní partneři
Název práce: Business and cultural specificities of South Korea
Autor(ka) práce: Boris, Kseniia
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Müllerová, Františka
Oponenti práce: Müller, Štěpán
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The theme of my bachelor thesis is to approach the business and cultural specificities of the Republic of Korea. The first chapter represents South Korea as a country in East Asia, its geographical location, population, short history including current political system. The second chapter analyses main macroeconomic indicators and their course during last ten years. The third chapter mentions the main business partners, membership of South Korea in the international organizations and mutual relationship with the Czech Republic. The fourth chapter deals with Korean culture and its influence on business negotiations, also includes opinions and knowledge of South Koreans living long-term in the Czech Republic.
Klíčová slova: South Korea; cultural differences; South Korean trade; business partners

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 6. 2015
Datum podání práce: 10. 5. 2016
Datum obhajoby: 23. 5. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/53454/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: