Implementace mezinárodního konceptu Costa Coffee na český trh formou franchisingu

Název práce: Implementace mezinárodního konceptu Costa Coffee na český trh formou franchisingu
Autor(ka) práce: Procházka, Michal
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Motyčková, Hana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce podává teoretický přehled o franchisingu, jeho fungování a nezbytných náležitostech. Zabývá se implementací mezinárodního konceptu právě pomocí franchisingu na český trh. Zaměřuje se na kavárenský průmysl a detailněji pak na společnost Costa Coffee, jako na příklad již etablovaného zahraničního konceptu. Dále tato práce popisuje strukturu tohoto konceptu a vývoj jeho působení na českém trhu. Na základě tohoto konceptu jsou identifikovány atributy, které jsou nezbytné pro úspěšné budování zahraničního franchisového konceptu.
Klíčová slova: Kavárenský řetězec; Kavárna; Costa Coffee; Franchising; Mezinárodní koncept
Název práce: Implementation of the international concept Costa Coffee on the Czech market in the form of franchising
Autor(ka) práce: Procházka, Michal
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Motyčková, Hana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis presents a theoretical overview of franchising, its functions and other necessary related elements. It considers the implementation of an international concept on the Czech market through franchising. It focuses on the coffee industry, particularly at the Costa Coffee company, as an example of an established international concept. Furthermore, this thesis describes the structure and the development of this concept on the Czech market. On the basis of this concept the core attributes which are essential for a successful development of an international franchise concept are identified.
Klíčová slova: International concept; Costa Coffee; Café; Coffeshop chain; Franchising

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 6. 2015
Datum podání práce: 1. 5. 2016
Datum obhajoby: 26. 5. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/53361/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: