Image značky Orbit na českém trhu

Název práce: Image značky Orbit na českém trhu
Autor(ka) práce: Papežová, Zuzana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce na téma Image značky Orbit na Českém trhu se zabývá vnímáním značky žvýkaček Orbit koncovým zákazníkem v České republice. Toto vnímání je zjišťováno na základě analýzy prvků a komunikace značky a prostřednictvím terénního dotazníkového šetření. Práce obsahuje jednu teoreticky a tři prakticky zaměřené kapitoly. První kapitola poskytuje teoretická východiska nutná pro pochopení významu značky a její image. Představení společnosti Wrigley, popis trhu žvýkaček a vlastní marketingové komunikace značky Orbit jsou obsahem druhé kapitoly. Třetí kapitola charakterizuje průběh dotazníkového šetření a poskytuje jeho vyhodnocení. Závěrečná kapitola shrnuje výsledky pomocí SWOT analýzy a nabízí zhodnocení a možná doporučení.
Klíčová slova: identita značky; dotazník; image značky; prvky značky
Název práce: Image of the Orbit Brand within the Czech Market Environment
Autor(ka) práce: Papežová, Zuzana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Master thesis named Image of the Orbit brand within the Czech market environment analyses the perception of this chewing gum brand Orbit within end customer. This perception is examined on the basis of the analysis of the brand elements and brand communication and through the field research. The work contains one theoretically and three practically focused chapters. The first chapter provides the theoretical background necessary for understanding the importance of the brand and its image. The performance of the company Wrigley, the chewing gum market description and marketing communications of brand Orbit are the essence of the second chapter. The third chapter consists of the process of the questioning and provides its assessment. The final chapter summarizes the results by using the SWOT analysis and provides the evaluation of outcomes and includes recommendations.
Klíčová slova: brand image; brand identity; questionnaire; brand elements

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 21. 5. 2015
Datum podání práce: 6. 5. 2016
Datum obhajoby: 31. 5. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/53108/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: