Specifika privátních značek

Název práce: Specifika privátních značek
Autor(ka) práce: Fiala, Tomáš
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Asmalovskij, Alexandr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá fenoménem privátních značek u maloobchodních řetězců a jejich specifiky. Cílem práce je stanovit, kteří retaileři zaujímají v oblasti privátních značek vedoucí postavení na trhu potravin a posléze určit, zda se liší kvalita srovnatelných privátních značek, které jsou dostupné v nabídce jednotlivých maloobchodníků, a to pomocí kvalitativního výzkumu. Práce se v teoretické části zaměřuje na vymezení pojmu značka, její funkce a druhy a na obecné pojetí o privátních značkách obchodníků. V práci také charakterizuji retailový trh v České republice a jednotlivé vlastní značky maloobchodních řetězců.
Klíčová slova: supermarkety; distribuční značky; privátní značky; vlastní značky; retail; hypermarkety; diskonty
Název práce: The Specifics of Private Labels
Autor(ka) práce: Fiala, Tomáš
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Asmalovskij, Alexandr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis deals with the phenomenon of retail chains´ private labels and their specifics. The aim is to determine which retailers occupy the leading position on the private brand food market and through qualitative research eventually define whether there is a difference in the quality of comparable private brands that are currently being offered by the retail chains. The theoretical part of the thesis deals with the definition of the brand concept, its functions and specifics and on the general concept of private brand market. I also characterize the retail market in the Czech Republic and its own brands among the retail chains.
Klíčová slova: retail; discounters; private labels; supermarkets; hypermarkets; own brands

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 5. 2015
Datum podání práce: 30. 4. 2016
Datum obhajoby: 6. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/52910/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: