Marketingová strategie vybrané společnosti

Název práce: Marketingová stratégia spoločnosti Zara
Autor(ka) práce: Striežencová, Jana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Malý, Lukáš
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Hlavným cieľom tejto bakalárskej práce je analýza súčasnej netradičnej marketingovej stratégie odevnej spoločnosti Zara, jedného z najsignifikantnejších globálnych predstaviteľov "Fast fashion" modelu. Ďalším cieľom je následný návrh doporučení na jej zlepšenie, najmä na základe vlastného dotazníkového prieskumu a vypracovanej SWOT analýzy. Práca je rozdelená na dve hlavné časti. V teoretickej časti sa čitateľ oboznámi so základnými pojmami marketingu nevyhnutnými pre lepšie pochopenie nasledujúceho textu, zatiaľ čo v časti praktickej získa podrobnejší prehľad o najdôležitejšom koncepte nadnárodnej spoločnosti Inditex - značke Zara. Pozornosť sa upriamuje aj na marketingový mix spoločnosti, vlastný výskum a analýzu SWOT.
Klíčová slova: SWOT analýza; povedomie o značke; módna značka ; komerčná komunikácia; marketingový mix; marketing; marketingová stratégia
Název práce: Marketingová strategie vybrané společnosti
Autor(ka) práce: Striežencová, Jana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Malý, Lukáš
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza současné netradiční marketingové strategie oděvní společnosti Zara, která je jedním z nejsignifikantnějších globálních představitelů "Fast fashion" modelu. Dalším cílem je následný návrh doporučení na zlepšení její strategie, na základě vlastního dotazníkového průzkumu a vypracování SWOT analýzy. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. V teoretické části se čtenář seznámí se základními pojmy marketingu, nezbytnými pro lepší pochopení následujícího textu, zatímco v části praktické získá podrobnější přehled o nejdůležitějším konceptu nadnárodní společnosti Inditex - značce Zara. Pozornost se zaměřuje i na marketingový mix společnosti, vlastní výzkum a analýzu SWOT.
Klíčová slova: módní značka ; marketingová strategie; marketingový mix; SWOT analýza; marketing; komerční komunikace; povědomí o značce
Název práce: Marketing strategy of Zara Co
Autor(ka) práce: Striežencová, Jana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Průša, Přemysl
Oponenti práce: Malý, Lukáš
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The main goal of this bachelor's thesis is an analysis of the current non-traditional marketing strategy of the clothing company, Zara, one of the most significant global representatives of the "Fast fashion" model. Another goal is to present a set of recommendations for the strategy's improvement based on my own survey results and SWOT analysis. The thesis is divided into two main parts. In the theoretical part the reader will familiarize him/herself with the basic marketing terminology necessary for clearer understanding of the subsequent text, while in the practical part he/she will gain a more detailed overview of the most important concept of the multinational company Inditex - the Zara brand. Attention is focused on the marketing mix of the company, my own survey results and SWOT analysis.
Klíčová slova: brand awareness; fashion brand; commercial communication; marketing mix; marketing strategy; marketing; SWOT analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 4. 2015
Datum podání práce: 20. 5. 2016
Datum obhajoby: 30. 5. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/52520/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: