Český trh hobbymarketů z pohledu spotřebitele

Název práce: Český trh hobbymarketů z pohledu spotřebitele
Autor(ka) práce: Němečková, Tereza
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato bakalářská práce je zaměřena na český trh hobbymarketů a to z pohledu spotřebitele. Práce je členěna do čtyř kapitol. První kapitola se zabývá spotřebitelem, jeho chováním na trhu a procesem segmentace trhu. Ve druhé kapitole se zabývám třemi největšími firmami na trhu a to konkrétně společnostmi Hornbach Baumarkt CS, OBI a Bauhaus. Třetí kapitola je zaměřena na společnost Hornbach a její privátní značky. Poslední kapitola zahrnuje vlastní výzkum, který probíhal před prodejnami společnosti Hornbach a zaměřil se na zjištění typického zákazníka společnosti, jeho znalost konkurenčních značek a dodatkových služeb Hornbachu. Výstupem je návrh pro společnost Hornbach, na co by se měla zaměřit ve své komunikaci se zákazníky.
Klíčová slova: typický zákazník; Bauhaus; OBI; český trh hobbymarketů; Hornbach Baumarkt
Název práce: The Czech Market of Hobby Markets from the View of Consumers
Autor(ka) práce: Němečková, Tereza
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This bachelor thesis is focused on the Czech market of hobby markets from the view of consumers. The work is divided into four parts. The first chapter looks into the behaviour of consumers and the process of market segmentation. The second part is about three biggest companies on the Czech hobby market, which are Hornbach Baumarkt CS, OBI and Bauhaus. The third chapter is focused on the company Hornbach Baumarkt CS and its private labels. The last part comprehends my own research in front of one of the shops of Hornbach Baumarkt and is targeted on the typical consumer of this shop, his knowledge of the competition and services from Hornbach. The output of this work is a concept for the company Hornbach, how they should communicate with their consumers.
Klíčová slova: Bauhaus; Hornbach Baumarkt; The Czech market of hobby markets; OBI; typical consumer

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 5. 3. 2015
Datum podání práce: 29. 4. 2016
Datum obhajoby: 20. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/51919/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: