Analýza marketingových aktivit VisitEurope

Název práce: Analýza marketingových aktivit VisitEurope
Autor(ka) práce: Jelínek, Přemysl
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Herget, Jan
Oponenti práce: Abrhám, Josef
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá destinačním marketingem v nadnárodním měřítku - konkrétně existencí "destinace Evropa". Je rozdělena do několika částí zaměřených marketing management destinace, branding, konkrétní aktivity EU a ETC v destinačním marketingu a vnímání Evropy jako značky zahraničními návštěvníky. V posledních kapitolách je shrnut současný stav a nastíněn směr, kterým by se obě instituce měly pro zvýšení dopadů své činnosti ubírat. V rámci zpracování problematiky bylo použito několik metod, zejména analýza makro- a mikroprostředí, SEO analýza a šetření mezi návštěvníky z oblastí mimo Evropu. Bylo zjištěno, že návštěvníci ze vzdálenějších zdrojových oblastí v určitých případech chápou Evropu jako jednu destinaci, ačkoliv efektivita aktivit vyvýjených ETC je poměrně nízká.
Klíčová slova: visiteurope; branding; destinační marketing
Název práce: Analysis of VisitEurope's marketing activities
Autor(ka) práce: Jelínek, Přemysl
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Herget, Jan
Oponenti práce: Abrhám, Josef
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis addresses the problem of destination marketing on multinational level - the existence of "destination Europe" in particular. It is divided in to parts concerning destination marketing management, branding, activities of the EU and the ETC in the area of destination marketing and the perception of Europe as a brand by foreign visitors. The last chapters sum up the current state and draft a way these institutions should be heading for higher effect. The main used methods are SWOT, PEST and SEO analysis and a survey amongst foreign visitors. The most important findings include a fact that these visitors in certain cases do perceive Europe as a single destination regardless the low efficiency and impact of ETC's activities.
Klíčová slova: branding; destination marketing; visiteurope

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 4. 10. 2014
Datum podání práce: 30. 4. 2016
Datum obhajoby: 9. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/49598/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: