Online marketingová strategie Grandhotelu Pupp

Název práce: Online marketingová strategie Grandhotelu Pupp
Autor(ka) práce: Fuxová, Zuzana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Jenčková, Jiřina
Oponenti práce: Kauerová, Lenka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce analyzuje a hodnotí marketingovou strategii Grandhotelu Pupp ve srovnání s jeho konkurencí, Grandhotelem Ambassador Národní dům. Zaměřuje se především na online atributy této strategie zahrnující webovou prezentaci hotelu na všech distribučních kanálech, které hotel využívá. V potaz jsou brány trendy, které právě v marketingu hrají klíčovou roli. První část práce teoreticky definuje ubytovací služby, specifika hotelnictví a specifika marketingu v hotelnictví. Druhá část analyzuje hotelové marketingové techniky používané na distribučních kanálech hotelů pak již konkrétně porovnává jednotlivé aktivity v rámci marketingové strategie obou zmíněných hotelů.
Klíčová slova: Grandhotel Pupp; Ubytovací služby; Karlovy Vary; Grandhotel Ambassador Národní dům; online marketingová strategie; hotelové distribuční kanály
Název práce: Analysis of Online Marketing Strategy of Grandhotel Pupp
Autor(ka) práce: Fuxová, Zuzana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Jenčková, Jiřina
Oponenti práce: Kauerová, Lenka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis analyses and evaluates a marketing strategy of the Grandhotel Pupp in comparison with its direct competitor, the Ambassador Grandhotel Narodni dum. The thesis focuses mainly on evaluating the online atributes of the marketing strategy including the online presentation of the hotel on all distribution channels the hotel uses. The main emphasis is put on current trends, because in marketing, these play the crucial role. First part of the thesis defines accommodation services, hospitality business specifics and specifics of marketing in hospitality. Second part evaluates the marketing techniques used on hotel s various distribution chanels. The second part then also compares all the activities used in marketing strategy of both above mentioned hotels.
Klíčová slova: Marketing Strategy; Accommodation services; Hotel Distribution Channels; Grandhotel Ambassador Narodni Dum; Grandhotel Pupp; Karlovy Vary

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Cestovní ruch
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra cestovního ruchu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 23. 9. 2014
Datum podání práce: 29. 4. 2016
Datum obhajoby: 9. 6. 2016
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/49239/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: